tisdag 2 juni 2009

Tips från en av våra läsare

Det är alltid kul när det kommer tips och kommentarer från er som läser. Vi fick detta tipset på inlägget om Hemgjord Pesto


"Jag brukar använda mixer och tyckte ofta att min pesto blev lite besk. Förstod först inte vad det var, tills jag läste om vitlök. Vitlök blir ofta besk om den mixas länge. Nu mixar jag i stället allting förutom vitlök och sedan krossar, hackar eller pressar jag ner vitlöken sist. 
Funkar också bra när man gör andra röror som t.ex hummus."
 

Detta tyckte vi var ett så bra tips att vi ville dela det med er. Tack till Anna-Karin

1 kommentarer:

I Nadjas kök 6 juni 2009 kl. 09:03  

Detta var verkligen ett toppenbra tips, att man inte har tänkt på det tidigare. Tack för tipset.

Ha en toppenfin helg,
Nadja

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP