söndag 29 mars 2009

Veckans matsedel v. 14



MÅNDAG
KORVSTROGANOFF med BULGUR och gröna ärtor
Till receptet

TISDAG
Superenkel KÅLPUDDING enbart på vitkål, färs, mjölk och ströböd.
Till receptet

ONSDAG
SPAGHETTI MED ROSTAD TOMATSÅS på tomater, paprika, rödlök och olivolja samt hyvlad parmesan.
Till receptet

TORSDAG
MOROTSSOPPA med smak av ingefära och lime & vitlöksbröd
Till receptet

FREDAG
Baconlindad KYCKLINGFILÉ med klyftpotatis och BALSAMICOSÅS
Till receptet

LÖRDAG
UGNSTEKTA LAXFILÉER med smak av sweet chili med COUS-COUS, gurka, avokado, pistagenötter och ruccola
Till receptet

SÖNDAG
ENTRECÔTE med ugnsbakade ROTFRUKTER samt FETAOSTKRÄM
Till receptet

2 kommentarer:

anette 30 mars 2009 kl. 20:16  

Tack för en toppen-sida, det här kommer vi använda mycket. Jag hittar dock inte .pdf för v14, kommer bara till v13...

Linda H 31 mars 2009 kl. 21:37  

Hej!

Tack för kommentaren på min blogg :)
Ville gärna tipsa "mina läsare" om er sida då jag tycker den är alldeles toppen!
Vardagsmat är SVÅRT..

Har lite problem att skriva ut recepten direkt från länken. Måste först spara ner det för att kunna skriva ut, men det kanske är min dator det är fel på?

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP